AUTOMATYZUJ
ZAMÓWIENIA SPRZEDAŻ PROCESY DOKUMENTY
Aplikacja do obsługi zamówień i relacji
z klientami w Twojej przeglądarce
- Automatyzacja Twojego biznesu
- 10x szybsza obsługa zamówień
- Rozwijanie relacji z klientami
OPROGRAMOWANIE WEDŁUG TWOJEGO SCENARIUSZA
Przystosujemy SCENERIO do Ciebie
Opowiedz
Uruchom
Korzystaj
Rozwijaj
OPOWIEDZ NAM O SWOJEJ FIRMIE
Obsługuj klienta tak jak zawsze chciałeś
Ty opowiesz nam jak wygląda Twój wymarzony sposób obsługi klienta, a my dostosujemy Scenerio do Ciebie. Naszą rolą jest szybkie i precyzyjne dopasowanie do Twoich potrzeb. Dostarczymy Ci scenariusz
na każdą z nich.
- Sposobu przyjmowania zamówień
- Etapów obsługi klienta
- Wiadomości do klientów
- Dokumentów dla klientów
- Zasad rozliczania się z klientami
- AUTOMATYZACJI TEGO WSZYSTKIEGO
PIERWSZY SCENARIUSZ
Zestaw gotowych modułów
Nasz zespół przygotuje Twoje formularze, wdroży Twoje szablony i skonfiguruje Twoje komunikaty dla klientów.
- Interaktywne formularze
- Generowanie dokumentów
- Kalendarz
- Powiadomienia
- Statusy zleceń
- Statystyki




ODZYSKAJ SWÓJ CZAS
Rozszerzaj swoje możliwości
Kontrola zamówień i CRM
Zarządzaj relacjami z klientem i realizacją zamówień. Wszystkie informacje, pliki i komunikaty masz zawsze pod ręką z pełną kontrola od początku do końca.
Dokumenty i powiadomienia
Udostępniaj wiele interaktywnych formularzy: z raz otrzymanych danych wygeneruj dokumenty i wyślij je automatycznie klientowi. Zapomnij o ręcznym tworzeniu dokumentów.
Porządek w rozliczeniach
Wysyłaj przypomnienia, otrzymuj płatności online i rozliczaj zamówienia. Wystawiaj faktury i paragony, paruj z wpływami, kontroluj rentowność wszystkich zamówień.
